Fotomodell Edward!

2011-01-14 - 23:24:39
Kategori: Edward

När jag och André gifte oss, fick vi ett presentkort av våra vänner i Östersund på Fototjänst här i stan. Idag utnyttjades det i form av babyfotografering. Kl 11:00 infann vi oss på studion ute på Furunäset. Edward hade naturligtvis somnat i bilen på vägen dit, så jag fick varsamt skaka liv i honom. Han fick genast ställa sig i rampljuset, bokstavligt talat. Det blev fotografering på fårskinn och i finskjortan, samt lite annat. Det på fårskinnet tror jag blev mest lyckat, han bjöd nämligen på ett leende då :]

Han passade även på att kissa när han likaså var utan blöja. Men inte på vad som helst, han var den första som markerade revir på den nyinköpta svarta bakgrundsduken. Tur den var avtorkningsbar! Antar att det är extra skönt att få kissa i det fria ♥

Bilderna från dagers fotosession får jag se först på måndag eftermiddag. OJ, vad jag längtar!! Tills dess bjuder jag på några bilder på vår lille älskling!

Edward!
Edward samtalar med morbror Martin

Ligger på skötbordeti sin pandadräkt!
Ligger på skötbordet i sin pandadräkt

Edward!
Sötaste ungen!

Edward!


Synpunkter:
Linda

Han är så fin, det har ni gjort bra!! ;)

2011-01-15 @ 11:02:06
URL: http://lindta.blogg.se/
Hanna

Han har ena verkligt gulliga läppar.. eller ja, hela han är ju urgullig såklart :]

2011-01-15 @ 19:01:59
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/
sofia

sötpolarn!

2011-01-15 @ 23:22:31
URL: http://peaken.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0