♥ Zlatan ♥

2011-04-05 - 21:59:00
Kategori: Zlatan
Lina tog den här fina bilden på Zlatan idag. Mattes ääälskade kroknäsa! ♥


Mattes älskade krouka!


Jag har en dunderfin hund, inte sant?! :]

Synpunkter:
Linda

Jag tyckte väl att det var jäkligt längesen du uppdaterat och när jag går in här hos dig ser jag en drööös med nya inlägg som jag inte sett!! vette katten vad bloglovin sysslar med som inte visar att du uppdaterat!



Han är sååå fin lilla Edward!! Spännande med mat kan jag tänka mig. Minns hur det var när pojkarna skulle börja med smakisar. Roligast var det nog för mamman :D



kram på er!

2011-04-26 @ 22:15:11
URL: http://lindta.blogg.se/
lina engström

Sugen på en frågelåda? Har 2 kvar! Bara kommentera ett utav mina inlägg och skriv namn, e-post, blogg och en anledning varför du vill ha en. Kom igen nu! :)

2011-04-27 @ 23:50:34
URL: http://linaengstromm.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0