Flopp & CSN

2011-04-28 - 18:34:00
Kategori: Fritid & Nöjen
Idag hade vi tid för 5-månaderskontrollen. Jag vaknade lite sent så det blev rätt stressigt på morgonen. Viktigast är ju Edward, sen kommer Zlatan och sist jag och när det är sådär riktigt stressigt så händer det ibland att mina egna behov måste åsidosättas. Exempelvis hann jag inte äta frukost hemma. Jag kokade två ägg medan jag susade runt som en skållad råtta, gjorde färdig lille herrn och gick en kissrunda med Zlatan innan jag susade iväg mot vårdcentralen. På P-däcket ser jag att jag har ett par minuter tillgodo, så jag tryckte i mig de två äggen innan jag halvsprang upp till BVC. Vi hade tid 9:30. En minut i var vi där. PJU! Jag hinner till och med vänta ett par minuter, innan jag får reda på att BVC-sköterskan inte är på plats idag. TYPISKT! Det hade jag inte fått meddelande om. Nåja, vi skulle likaså på stan med min kollega Anna och hennes Hugo samt att jag redan ordnat så grannarna kom och gick med Zlatan, så det var väl egentligen ingen skada skedd. Men ändå...

Väl hemma såg jag att vi hade fått ett brev från BVC om att tiden hade ändrats. Men det kom i tisdags och nu när jag är själv hemma är det inte alltid jag hinner med allt. Kan inte påstå att posten ligger högst upp på priolistan direkt. Däremot hade vi fått ett brev från CSN, adresserat till Ante, med det mindre tråkiga beskedet om att betala tillbaka lånet ganska omgående (han jobbade för mycket under tiden han pluggade). Såhär tyckte Edward om deras påhitt:



Sådär ja..!


Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0