Exklusivt med stenhård mage?

2010-11-10 - 11:29:31
Kategori: ♥ Bebis ♥
Att få en stenhård mage efter bara några minuters promenad, låter nog o de flestas öron som något helt fantastiskt. Men för en höggravid är det inte riktigt samma exklusiva innebörd.

Magen i dess vanliga
Magen i dess vanliga "hängiga" form...

Magen mitt i sammandragning!
... och här mitt i en sammandragning!


Välkommen ut snart, älskade bebis!


Bjussar på en bild från min och Zlatans förmiddagsrunda:

Jag & Zlatan
Jag & min älskade Zlatan (med slemtrådar på nosen)


Nu ska jag hoppa i duschen och sen ska jag luncha med storebror! :]


Kram från Sassa

Synpunkter:
Emma

Men gud så härligt för er att han kommer vara hemmavid, då behöver du då inte vara orolig att han missar förlossningen iaf! :)



Hehe, precis, klart du fixar det! Det är ju det som är bra när man är förstagångsföderska, då vet man ju inte vad man ska förvänta sig så därför är det ingen idé att vara nervös. Allt kommer ändå vara så värt det när ni får träffa guldklimpen första gången, all smärta är som bortblåst! :) Kramar till er



2010-11-10 @ 15:07:59
URL: http://emmste.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0