Hår, tänder & vax

2010-11-17 - 20:18:00
Kategori: Zlatan

Under sommaren har vi sysslat med en hel del jobb ute på gården. Trädfällning har varit en stort inslag. Men även Zlatan sysslar med en typ av fällning - nämligen HÅRFÄLLNING! Gaah, det är hår överallt. Och det verkar inte som att det spelar någon roll hur mycket jag borstar honom, det är lika mycket hår varje gång:


31 oktober 2010
Resultatet 31 oktober


Borstade honom även i söndags, men ungefär liknande resultat. Idag var det dags igen:


17 november 2010
Dagens resultat


När jag ändå bostade pälsen på honom passade jag på att borsta tänderna med en levertandkräm (så nu luktar han inte alls illa ur munnen) och rensa ur öronen. Det sistanämnda var minst sagt det mest obehagliga. Men han låter mig göra det jag ska och sen piper han iväg och tycker synd om sig själv. Sötnöt! ♥


Kram från Sassa 

 


Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0