Vårfräsch!

2010-05-03 - 21:15:06
Kategori: Fritid & Nöjen
Efter en lång vinter med lite soltimmar, blir håret ganska livlöst och "grått". Därför har jag idag varit på Hårverksta'n och fått mig ett vårfräscht hår. Det blev ganska ljust, men jag gillar det!

Med heta hättan på!
Med den heta hättan på!

Blond!
Blond och vårfräsch!


Jag får alltid, förmodligen för att jag koncentrerar mig så mycket, väldigt stora och stirriga ögon så fort jag ska fota mig själv. Inte direkt till min fördel, men ni ser resultatet och det är det som är meningen :]


Kram från Sassa

Synpunkter:
Torsten

Du blev så fin sååå!!!

2010-05-04 @ 08:05:05
URL: http://prinstorsten.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0