Somnade på uppfarten

2010-05-12 - 08:09:55
Kategori: Fritid & Nöjen
Denna syn..


Kanske inte den plats jag helst vaknar upp...!


.. både somnade och vaknade jag till efter jag svängt upp på uppfarten efter gårdagens nattpass. Jag var så trött, så innan jag orkade pallra mig in i huset, tänkte jag samla lite krafter en stund. Jag vaknade efter ca 20-30 min av att jag frös en gnutta.. Man ska inte skjuta problemen framför sig! Men man lär sig av sina misstag, heter det ju? Kan meddela att jag inte gjorde om samma misstag imorse igen! :D

Nu ska jag krypa till kojs. Ska upp i relativt vettig tid, eftersom denna natt var den sista natten. Vill inte sova bort hela dagen. Ska dessutom till veterinären med Zlatan. Talgkörteln på sidan har börjat bli irriterad, så han tuggar runt området där den sitter. Innan han tuggat bort all päls och ser ut som en skabbräv, ska jag alltså ta honom till veterinären. Hoppas på att kunna mota Olle i grind! :]


Kram från Sassa

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0