VILKEN dag!!

2010-03-24 - 23:14:22
Kategori: Fritid & Nöjen
Oj, vilken dag jag har haft idag! Jag är helt färdig, så jag orkar verkligen inte skriva något vettigt nu, förutom:

STORT TACK FÖR ALLA GRATULATIONER IDAG! NI HJÄLPTE TILL ATT GÖRA MIN DAG HELT UNDERBAR!

Hörs nog imorgon :]


Kram från Sassa

Synpunkter:
Linda

Ja, nu kommer jag aldrig mer klippa mig kort! kanske när jag blir en dam ;) dom ska inte ha l¨ngt hår ycker jag!



vad jag fick betala.. alltsån jag hade löshåret vi satte i hemma sen måånga år tillbaka.. beställde dock lite extra och fick då betala typ 600, och då fick jag med en miniplattång! =) det beror på hur långt hår du ska ha och hur mcket du ska besdtälla...



jag har faktiskt funderat på att börja simma, men i så fall vill jag nog fara iväg själv när det inte är nån där, typ på natten! typiskt att dom inte har öppet då bara! =P Det är ju så svårt att få nån regeöbundenhet med tex simma eller gym när per jobbar som han gör.. eftermiddagsveckorna kan jag juu som inte alls fara iväg. jag vill inte vara beroende av barnvaktande.. Dom skulle haft barnvakt på nautilus! =P Det har dom visst på step in, iaf i lule.. men dit är det ju en bit att fara för att träna :D



KRAAM!



2010-03-25 @ 18:04:38
URL: http://lindta.blogg.se/
Linda

jag är inte alltid snabbast på att svara ;) följer kanske med nån annan dag.. om jag pallar med :P

om man bara skulle veta att man var själv där nä man åker dit, då kanske jag skulle kunna köpa kort. men oftast är det ju folk där, tyvärr!



förlåt att jag var så otrevlig och somnade när ni var här!



den 21 april har jag tupperware förresten, kl 18. du får hemskt gärna komma! du får även ta med dig nån/flera om du vill! =)



kramisar

2010-03-29 @ 19:51:59
URL: http://lindta.blogg.se/
Linda

men då gäller det ju att ta sig upp då, och nån måste ju ha pojkarna.. det kommer aldrig funka =P jag prioriterar sömnen än så länge när man aldrig får sova en hel natt utan att måsta vakna.. så träningen får komma i andra hand, eller snarare 46:e hand ;)



då hoppas jag du är ledig eller jobbar fm den dagen! =)

Kramar

2010-03-29 @ 22:20:52
URL: http://lindta.blogg.se/
Linda

precis ;)



hoppas det går att fixa!

kramar

2010-03-30 @ 09:34:16
URL: http://lindta.blogg.se/
catarina

grattis i efterskott :)

tack för ditt svar, vilken tjänst gjorde du & vet du ngt om insatssoldater? mvh catarina

2010-04-02 @ 16:38:45
URL: http://goforwhatyouknowisright.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0