Skotertur på Fårön

2010-03-13 - 22:40:59
Kategori: Fritid & Nöjen
I onsdags tog vi chansen att åka och grilla en korvsnärt. Jag och André tog skotern och Zlatan sprang bredvid. Vi tog oss till en jättemysig grillplats på Fårön. Många bilder blev det, så här får ni ett smakprov:

Grillplatsen
Zlatan har hittat vedbodanMåånga roliga pinnarJobbigt med många pinnar
Ante gör upp eld, Zlatan tittar på
Vacker naturHoppe hare har skuttat förbiZlatan
Fin vovve!
Fina Zlatan
Jag & Zlatan
Jag fikarOstkorvFår jag smaka lite korv?!
ZlatanZlatan skäller
Zlatan busar i snön
Här grillas körv!Fina Ante!


Vi hade en helmysig dag ute i det friska vädret! :]


Kram från Sassa

Synpunkter:
Yrsa

Vilka härliga bilder på Zlatan. Väkommen till vår stuga (kolla bara så vi är här) det är nog en bra skotertur. Kram Kerstin

2010-03-13 @ 23:34:10
URL: http://akital.bloggagratis.se

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0