Hjärngympan avslutad

2010-03-23 - 23:53:23
Kategori: Zlatan
Idag var det pass 4 av 4 - dvs sista delen, suck! Dagens tema var nosarbete, vilket inleddes med teori. Fastän jag och André sysslat med både spårning och sök tidigare, så kan man alltid lära sig något nytt - och det gjorde vi båda två! :]

Torsten smakar godbit
Torsten får sig en godisbit

Zlatan sitter vackert!
Zlatan sitter vackert!

... PANG!Gott med godis!.. och så blev han död'! :P
Zlatan vet vad som händer när man blir skjuten

Matte & Yrsa
Kärran & Yrsa

'Jag ger mig!'
Jag ger mig!

Give me five!
Give me five!

Jag, Ante & Zlatan fick diplom! :]
Vi fick diplom!


Jag är grymt nöjd med kursen, jag och André har fått många bra tips och idéer. Det känns trist att den är slut, för den var jättekul och mycket lärorik! Jag har redan anmält mig till en ny kurs - Rallylydnad I. Vet däremot inte något datum för kursstart, så vi får se hur länge det dröjer innan vi får gå den. Men jag längtar! :]


Kram från Sassa

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0