Blodtrycksfall på Buketten

2010-07-30 - 16:37:52
Kategori: ♥ Bebis ♥
I morse (förmiddags) åkte jag in till stan för att försöka få tag i iPhone4 åt André. Eftersom den kom ut idag och jag inte var först i kön kan jag meddela att det inte gick vår väg, han får nog vacker beställa den via Internet om han ska ha en chans att få någon.. :/

Hursomhelst: När jag ändå var på stan, slank jag in på Sivs Ur & Guld, för att se om de hade fått in några nya små silverploppar - och det hade de! De var dessutom mindre än de jag redan hade, så jag slog till direkt:

De tre översta införskaffades idag!
De tre översta införskaffades idag



Efter det inköpet satte jag kurs mot Claes Ohlson. När jag var i höjd med Buketten, skulle jag bara gå in och se om de hade någon kul (och tålig!!) blomma. Efter att jag fått hjälp, kände jag mig lite matt. Jag satte mig ner på en stol och försökte samla krafter, men jag blev bara mer och mer yr. Jag bad om ett glas vatten och plötsligt kände jag hur det började svartna för ögonen. Snabbt som attan dök jag ner på golvet. En ur personalen hjälpte mig att få fötterna i högläge. Där låg jag på golvet mitt i butiken - i 40 min!!

Idag var första gången jag kände hur beroende jag är av andra människor. Jag hade ingen i familjen att ringa eftersom mamma och pappa är bortresta, Jonas var på jobbet, Martin svarade inte varken hemma eller på mobilen. Morfar är ingen idé att ringa, eftersom han inte ska köra bil. Och André är ju, som bekant, i Umeå. Jag ville inte köra hem själv, för jag kände mig liksom "bakisskakis" i benen. TUR att jag har så fina vänner som kan ställa upp! Per och Linda var på väg till Piteå, de mötte up mig på Coop och så körde Linda hem bilen åt mig.
 STORT TACK för hjälpen!!

Garderobsblomma
En av två garderobsblommor

Aloe Vera - med blixt
Aloe Vera - med blixt

Aloe Vera - utan blixt
Aloe Vera - utan blixt



Se, vad vår lille bebis ställer till med för sin ömma moder - redan! :P


Kram från Sassa

Synpunkter:
Linda

Det var SÅ lite så! Kul att jag kan vara till hjälp!! Men trist att du fick blodtrycksfall, aldrig roligt!

2010-07-30 @ 21:09:52
URL: http://lindta.blogg.se/
Jonna

Nää usch inge kul med bltrfall.. Hoppas du slipepr det framöver :)

2010-07-31 @ 09:20:27
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Hanna

Tack vad snällt av dig, verkligen! Men det löste sig utan problem, han fick åka till byske och campa med mamma och pappa igår, och idag skippar Jens festilgheterna och stannar hemma med han :)



Usch så obehagligt med blodtrycksfall! tur de gick bra i varje fall :)

2010-07-31 @ 12:11:54
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/
Jonna

Ja hoppas verkligen det! :)

Haha, det tipset tackar vi för ;) Dock så går det inte att göra så mkt om hon vägrar nappen och själv hittar tummen! Som jag säger till de flesta, den dagen den sorgen ;) KRAM

2010-07-31 @ 14:12:21
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Emma P

Usch vad obehagligt. Hoppas du är piggare nu! Jag har det iaf bra och börjar om att jobba imorgon efter 4 veckors semster. Har du haft någon semester och var du något på Pdol?:)

2010-08-01 @ 22:57:21
URL: http://nextstopis.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0