Projekt: Hallen

2010-01-08 - 00:26:35
Kategori: Hus, renovering & inköp
Idag har hallgolvet börjat ta form!

Tobbe kom hit och gjorde det mesta jobbet faktiskt. André ryckte in med en hjälpande hand då och då. Jag och Zlatan tittade mest på. Zlatan ska ju alltid vara i centrum, så han smet in på det nylagda golvet. Som tur var gick det bra, men jag hann bli lite stressad... :S Som sagt, ALLT för att vara i centrum! :D

Primat och klart för klinkersläggning
Primat och klart - sista gången vi ser den där plastmattan!

Mätning pågårFörsta varvet
Mätning och påbörjat

Mina prinsar sitter på första parkett :]
Mina prinsar sitter på första parkett! :]

FixblandningFixTobbe jobbar på
Jobba, jobba, jobba...

Smaskens, den sista slicken!
Fixet var blandat i en perfket mängd!

Färdiglagt!
Visst blir det fint? :]


Imorgon kommer han och fogar, så snart kan vi gå på vårt nya hallgolv! :]

- the one and only!

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0