Tupperware

2010-04-23 - 15:38:57
Kategori: Fritid & Nöjen
I onsdags var jag på Tupperwareparty hos Linda. Det var länge sen jag var på något sånt, och jag hade glömt hur kul jag tycker det är med sånt. Vad som bara är synd är att grejorna inte är så billiga. Men det finns alltid något för alla! Jag köpte ett citruspressset för 139:- :

Bake-to-Basics Citruspress Set
Bilden är lånad från http://tupperware.se/


Sen får ju alla som kommer på partyt varsin gåva. Jag valde en tratt som är hopfällbar, också den i gult utförande.  Grejorna kommer i början av maj.

Under ett svagt ögonblick tackade jag ja till att själv vara värdinna för ett party. Jag kommer att bli uppringd i början av nästa vecka. Jag måste medge att det ändå känns rätt kul :]


Kram från Sassa

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0