Upprustning i tvättstugan

2009-09-28 - 00:11:21
Kategori: Hus, renovering & inköp
Mammapappa och Lina var förbi hos oss och lämnade några SORTERA plastlåda med lock och BERTIL stoldyna, som de inhandlat på IKEA i samband med deras första camping i husbilen. Stolsdynorna var till köksstolarna och plastlådorna till tvättsortering, eftersom det inte fanns några korgar för det ändamålet när vi flyttade in.

Matplatssstolen blev ju kanon med fårskinnsdynan! :]
Stolsdynorna blev KANON! Och mjukt och skönt för rumpan också :]


Så, ikväll efter middagen satte jag tänderna i tvättstugan! Först tänkte jag börja varva ner och krypa till kojs inför morgondagens arbete. Men det gick inte. Rackarns, vilken energi jag helt plötsligt fick! Och eftersom tvättstugan har sett fördjävlig ut sen vi flyttade hit, var det verkligen på tiden! När jag då också fått plastlådorna hade jag dessutom ingen ursäkt till att inte ta tag i det hela (tusan också):

Tvättstugan - föreTvättstugan - före
Före - ser inte särskilt trevligt ut!

Tvättstugan - efterTvättstugan - efterTvättstugan - efter
Efter - uppstädat och klart. Nu behöver jag inte skämmas längre. Jag är grymt NÖJD!! :]



Nu känner jag mig grymt nöjd! Något jag däremot behöver göra nu är att sova. Har förmiddagspass imorgon! :S


Good night, sleep tight and don't let the bedbugs bite!

- the one and only!

Synpunkter:
Therese

tjusit!:)



Hur gör man så man får texten som du har Kram från sara i varje inlägg?=)

2009-09-28 @ 01:25:52
URL: http://oestroem.blogg.se/
Stina och Eric

Jo de e bara fortsätta och underhålla lillemans sim då vi väl slutar, han som älskar vattnet!



Annars har helgen bestått av vänner, god mat, och en visit på svärföräldrarnas stuga och även hunnit vara ute och grillat korv :)



Alltid gott med grillad korv framför en brasa =)



Gått bra å jobba då?



Roligt då du lägger in bilder på erat hem, ni verkar ha fått de så fint så! =)



Kramar

2009-09-28 @ 06:52:51
URL: http://stinarisberg.blogg.se/
Lina Kanon

Hej gumman! Gu' så fint ni har fått det i ert hus, jag kan nästan se mig själv bo där hos er! =) Vill ni ha en inneboende!? ;) Det ska då bli så himla spännande att se allt IRL snart, för det hoppas jag att det blir (snart alltså). Nu ska jag ta tag i frukosten, måste mätta magen. Saknar dig! Pussar o Kramar Lina

2009-09-28 @ 08:35:40
therese

jaha du !:))

Då vet jag tack så mycket !!:)

2009-09-28 @ 12:04:27
URL: http://oestroem.blogg.se/
Therese

Jo, jag vet. Utan compadre och allt.. dessa byrackor alltså. :) Synes later babe.. då blir det movie-time för hela slanten! :)

2009-09-28 @ 14:34:39
URL: http://tohlund.blogg.se/
Linda

precis, dom kan ju inte ha bra dagar varje dag de små liven :D



jorå, vi hade det trevligt där, mysigt att vara i husvagn. men vädret hade kunnat vara bättre! =P



jag lovar dig att jag inte ska ha så lång lugg ;)

2009-09-28 @ 21:04:28
URL: http://lindta.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0