Skön lördag

2009-09-27 - 00:49:11
Kategori: Fritid & Nöjen
Jag brukar försöka sova till ca 12-tiden då jag jobbat natt och ska återgå till normala rutiner. Men efter min brilljanta idé att vara vaken till 08:30, sov jag till strax efter 14. Typiskt, jag som hade tänkt göra någonting vettigt idag. Jaja, man måste väl tänka på hälsan också :]

Vi började med att hälsa på Jenny & Johan. De hade köpt en jättefin spårsele i läder till deras gildentjej Nova, samt en spårlina - inköpt hos Jens Hundartiiklar här på Djupviken. Jag tror att vi också ska investera i de grejorna vi också. Det blir nog imorgon, banne mig! :]

Måste förresten dela med mig av en helt underbar bild på deras dotter Emma, som jag tog när vi var och spårade för snart två veckor sedan:

Underbar bild på ursöta Emma!
Sockersöta Emma!


Sedan åkte vi med Andrés syster Tess och käkade på Älgest. Jag beställde en pizza, vilket jag ångrade när jag väl började äta. Så jag lämnade halva pizzan :S Tog ett kort på en rätt lejd älg som de hade på pizzerian, så jag var bara tvungen att fota den!

Hmm.. Något skum ställning för att vara älg! :D
Vad GÖR den med bakdelen, egentligen?!?


Vacker himmel!
Oerhört vacker himmel!


Avslutningsvis hamnade vi hos Tuss & Micke, Micke fyllde nämligen år igår. Så jag sjöng första meningen i "Ja, må han leva" och vi fick vi oss varsin tårtbit för det. Inte illa pinkat! Carro kom dit också. Vi stannade hela kvällen och surrade och mös på. Hundarna låg och tuggade på varsitt ben. De är så söta att titta på:


Siri tar taberas på Zlatans mat! :DSiri kämpar på!Mys hos husse med tuggben fulla munnen! :D
Siri & Zlatan tuggar på för fullt
Siri & Zlatan k'mpar på med varsitt ben!


TACK för idag, allihopa! ♥

- the one and only!

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0