Skallebang

2009-09-25 - 18:34:03
Kategori: Allmänt
Har en gnutta skallebang för tillfället. Hoppas det inte håller i sig. Blir drygt att jobba med det en hel natt.. Har varit uppe sedan ca 16:30. Kanske dags att ta tag i livet. Duscha, äta.. Sen har jag sett att de har billigt godisIca Maxi här i Luleå. Ska nog göra mig en sväng till Storheden! :]

Snart börjar ju Idol också (eller snart och snart, men för er som känner mig vet ni att jag är som ett seeeendrag :D)

Längtar hem till min lille sjukling och till den lurvige. Men nu är det dags att sluta jiddra och börja trolla, dvs göra slag i sak; dusch → mat → GODIS!

So long!

- the one and only!

Synpunkter:
Torsten

Jaaa, Sara skynda dej hem och må så gott!!!

Trevlig helg!

2009-09-25 @ 19:41:14
URL: http://prinstorsten.blogg.se/
Hanna

Tackar tackar!! :D



Jo hurrudu, de är en känsla utan dess like. Längtar redan lite till sommaren, eftersom jag då ska njuta av mina första semester :))



Vi blev campandes i arvidsjaur, hra nyss varit och ätit middag på laponia och nu myser vi i husvagn :)



Trevlig helg på er!

kramar :)

2009-09-25 @ 21:55:34
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0