Shopping åt herr Zlusk!

2009-09-21 - 22:05:59
Kategori: Zlatan
Idag cyklade jag och Zlatan till Djurmagazinet. Eller, Zlatan sprang, naturligtvis. Jag skulle "bara kolla på lite grejor" där, och kom hem med en full påse med smått och gott samt ett regn-/vintertäcke åt Zlatan. Han var så duktig, och sprang hela vägen fram och tillbaka. Han gjorde samma sak under förra veckan, men då var vi till Beijer fram och tillbaka. Han bara följer med. Han skulle garanterat följa mig till världens ände - så han är MER än värd alla grejor som han fick! ♥

Såhär cyklade vi hem, gissa en som är slut! (Zlatan då, inte jag! :D )


Detta fick han
:
* 1 st regn-/vintertäcke (endast 99:-, oavsett storlek. TIPS!)
* 1 st torkad strupe
* 1 st torkad knota
* 10 st hårdpressade ben
* 1 pkt med små "belöningsben" i hud
* 1 st gul boll i naturgummi (bra för starka käftar, där tennisbollar inte fungerar)


Supersnygg kappa - endast 99:- på Djurmagazinet, oavsett storlek! :]
Regn-/vinterkappa, smarriga hårdpressade ben, knota, strupe och gul boll! :]Cykeltur!Magplatta så han inte blir blöt under magen heller!SE PÅ MIN NYA FINA GULA BOLL! säger Zlatan :]


- the one and only!

Synpunkter:
Torsten

Klart att han är värd allt detta...Snygge herr Zlusk!

Sara o Zlatan, om ni är lediga i morgon förmiddag kanske vi kan ses nånstans och ta ett bus? Hör av er i såfall...

Kramar

2009-09-21 @ 23:20:22
URL: http://prinstorsten.blogg.se/
Stina och Eric

Dom byter namn så ofta så man har aldrig koll på vad det heter, excellent, aditro och go excellent, inte lätt att hålla koll alltså :)

Så du jobbar på securitas också, fast de kanske du har sagt men jag minns det inte riktigt! =) Roligt?



Inte kul att jobba som en tok men det enda som är roligt är lönekuveret kan man väl säga :)



Ne det var som inget speciellt med mitt humör, lite trött och en liten Eric som behövde gå och lägga sig men inte riktigt ville så han var här och härja i sin trötthet och trilla om vartannat! :) Ibland går det inte som man vill :)



Annars är de rätt lungt i veckan tror jag, vi snacka om en luletripp på fredag, och babysim för mig och Eric på onsda, måste även förbi jobbet en sväng och skriva nå papper och så :)



Ha de nice!



2009-09-22 @ 00:09:12
URL: http://stinarisberg.blogg.se/
Linda

ja, men ska vi sikta in oss på imorgon em då ? efter vi ätit middag och så? =)

spännande att få se hur ni fått till det, även om jag sett bilderna på bloggen, men det är ju som inte samma sak =)



vi gör inte alltför mycket i veckan, igår var vi och grattade en kompis till harry som fyllde 1, annars får vi se vad veckan ahr att erbjuda!

kram till er

2009-09-22 @ 10:54:06
URL: http://lindta.blogg.se/
Kerstin och Yrsa

Hej du,



Måste nog stå över träffen imorgon. Jag har varit nere i Stockholm och genomgått ett smärre ingrepp - det är inte farligt men jag har lite ont i rumpan.... kanske nästa vecka????/Kram Kerstin

2009-09-22 @ 19:58:58
URL: http://akital.bloggagratis.se

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0