Nytt sidobord i högblank orange

2009-09-28 - 22:33:07
Kategori: Hus, renovering & inköp
Ollallaa.. Följde med Sofia idag till EM. Hon skulle titta på ett ljusfat. Tyvärr hittade hon inget, däremot ett ljus som var vrålsnyggt. Men det var inte priset (100:-/st), så vi åkte till DollarStore istället :]

Men innan vi åkte dit, fick jag syn på ett vrålsnyggt sidobord i högblank orange. Jag tänkte att det skulle se supersnyggt ut hemma hos oss. Så ett besök av André på EM och 333:- senare hade vi ett nytt sidobord som kom att passa perfekt i vardagsrummet!

Sidobord, framifrånSkaletSidobord, från sidanMonterat och klart av Turbo-Sassa! :D
Säger som Patrik Larsson i MNK - SCHWAINIGT snyggt! :]


Jag är supernöjd, och jag tror att herren i huset är det också (den mindre håriga utav dem två) :] Men eftersom Zlatan aldrig har någonting att säga till om, så slänger jag in en bild på honom istället. För även om han inte säger så mycket (han är ju hund) så har han alltid en hedersvärd plats i mitt hjärta! ♥

Zlatan posar med min sjal! :]
Älskade Zlatan, som var hos mormor & morfar idag, medan vi var på bio! Tack familjen! ♥


Nu ska jag kolla runt lite på Idol-sajten, innan jag sluter åt ögonen för den här dagen!

Tjing!

- the one and only!

Synpunkter:
Zandra

Underbart snyggt sidobord! :)

2009-09-29 @ 11:25:54
URL: http://www.zandrajonsson.blogspot.com
Therese

Ikväll blir det lugna puckar med lite idol och hells kitchen. Har fortfarande en hemskt huvudvärk som jag vill ska släppa. :( Själv då? :)

2009-09-29 @ 18:12:55
URL: http://tohlund.blogg.se/
Hanna

Gu vad snyggt sidebord.. väldigt läckert med orange :)



Alltså jag måste då bara dra med mig Jens och komma och se hur ni har fått det!



Shoppingturen hjälpte en del, fast när jag insåg hur mycke pengar jag slösat bort så blev jag ungefär lika irriterad igen :P



Kramar!!

2009-09-29 @ 18:37:17
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/
Stina och Eric

Kan kanske vara lite svårt å grilla i eran kamin men då får ni bara mysa på i stället!



Men härligt att ta sig ut och göra upp en brasa och grilla, man kräver egentligen inte så mycket! Det blåste ju relativt rätt mycket den dagen men vi var på tingsholmen och där blåste det inte så mycket så det gick rätt okej.



Har en granne som håller på att spika i väggen nu, låter rätt kul, hon försöker försiktigt slå i väggen men det verkar inte gå så bra med tanke på att det är betong!



Vad gör ni i veckan d?



kramar

2009-09-29 @ 22:05:58
URL: http://stinarisberg.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0