Brandvarnare & VECKANS hicka!

2009-09-27 - 13:28:28
Kategori: Hus, renovering & inköp
Tidigare i veckan har jag gjort slag i sak och köpt hem brandvarnare till nya lyan. Så nu kan jag elda hur mycket handdukar som helst, för så fort det börjar pyra, så blir vi varnade. Det var ju på tiden!

5 st brandvarnare inhandlade! :]
Branvarnade - ett måste i alla hem och hus!


Kan meddela att jag har VECKANS hicka just nu. Den har hållt i sig i en halvtimme nu, och den vill fasen inte ge sig. Pratade med Mamsen nyss på telefon och hon bara skrattade åt mig :D

Men vad nu..? Den försvann! HAHA! :]

- the one and only!

Synpunkter:
Veronika

Dålig humor men försöker du härma brandvarnaren genom att hicka ;)

2009-10-01 @ 15:50:38
URL: http://veronikascrib.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0