Besök på Grans

2009-09-19 - 13:56:53
Kategori: Fritid & Nöjen
I torsdags hade min kollega Tess, tillsammans med några andra, anordnat en Gerbilutställning. Jag var lite nyfiken så jag tog med mig min syster Lina, Therese och Filippa. Vickan från jobbet hakade också på. Tyvärr hade det inte riktigt hunit komma igång till 16:00, så vi traskade ner och tittade på de andra djuren.

En av de två minigrisarna :]
Får får får?Funderar på att köpa en sånhär skylt hem.. :DBä bä, vita lamm!En liten brun kalv!
En liten kalv till!Söt kossa!FYLLT juver!
Två bockarna Bruse? Näe, de hette något annat, men kommer inte ihåg vad!


Sen gick vi up och tittade på Gerbilutställningen igen. Tog kort på de fina prisrosetterna som Tess suttit och gjort, samt på henne och hennes gerbil Sture!

Prisrosett!Tess med hennes gerbil Sture! :]Prisrosett!


- the one and only!


Synpunkter:
Stina och Eric

Jo vi råkade också ut för det för snart ett år sen, men tog bara nya tag och vårat liv förändrades med en liten Eric som tittade till världen.



Jag prata inte så mycket om det, tror själv att jag hade svårt att acceptera det hade hänt just oss och jag kände nog att man var den enda om du förstår hur jag menar. Men idag är jag mer öppen och det är inga problem att prata om det eller att folk vet om det heller för den delen.



Jag blev gravid fort därefter också, men det är ju så olika för alla men en liten kikar in hos er en vacker dag också :)



Vad roligt att ni fått flytta in och gärna se bilder och gärna kika förbi någon gång vill jag :)



Kramar

2009-09-19 @ 20:38:42
URL: http://stinarisberg.blogg.se/
Hanna

Då är de på tiden :) Ja jag minns då inte heller sist vi hade en myskväll hemmavid bara.. alltid är de något!



Mja, men nästan.. jobbar ju natt och då jobbar vi fredag till måndag, är ju hem och sover därimellan men :P de känns som att jag bor här under jobbarhelgerna, just för att vaken tid hemma är hemskt liten!



Ha en trevlig helg, de som återstår av den :) kramar!

2009-09-19 @ 20:53:56
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0