Zlatanpyssel

2009-10-31 - 12:55:56
Kategori: Zlatan
Lägger upp bilder från gårdagens promenad. Zlatan strosade runt vid en av stränderna, och hittade en gammal gran. Den tyckte han var väldigt intressant. Han drog upp den, höll den i munnen och sprang med stolta steg och hög svans. SÅ SÖT! :]

Äter gräs.. OVANLIGT?!? :D
Titta vad jag hittade, matte!Jag ska bara dra upp den, så ska du få se!Se så stolt!
Trallallallallaaaa!Prova matte, det är jättekul!!Det ÄR så roligt med pinnar, och särskilt STORA pinnar!Stolt :]


När vi kom hem tog jag tillfället i akt och klippte klorna på herr Z, samt borstade honom. Han hade alltför långa klor (dumma matte) men det blev inte alls lika mycket hår som sist. Men tillräckligt. Bättre att borsta bort det än att det skall hamna i dammsugaren. Hamnar tillräckligt med hår där i alla fall.. :D


Klosax och hår!
Klosax från Djurmagazinet (179:-, om jag inte minns fel), den är suverän för lite grövre klor!


Så Zlatan blev fixad och fin lagom till helgen. Hoppas det då kommer några barn och plingar på för "bus eller godis?", så han får visa upp sig :]


- the one and only!

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0