På Cillas begäran...

2009-10-04 - 21:09:53
Kategori: Fritid & Nöjen
Efter ett lååångt (ja, det var ett helvetes långt arbetspass denna dag, psykiskt alltså!!) arbetspass, så är jag äntligen hemma. Oooh, så skönt!! Ska nu bara duscha, jäsa i soffan en stund och sedan krypa till kojs. Har en lång dag framför mig imorgon... Jag längtar jag slutat imorgon, då ska jag gå ett långt spår till Zlatan, så han blir riktigt trött i lillhuvudet sitt. Dagens spårplaner gick i stöpet idag pga regn och blåst, tyvärr. Men imorgon tar vi nya tag! :]

Idag har André målat både andra och tredje varvet i "Master Bedroom". Så snart jag hinner ska jag påbörja tapetseringen. Giih, vad jag längtar! :]

Cillas begäran lägger jag nu ut en bild på mina nya heta rosa leopardsockar:



Taget från alla vinklar och vrår. Nöjd nu, Cilla? ;]


Nu ska jag se Cola Case och äta varma kanelbullar - det är ju Kanelbullens dag idag!

Kanelbullens dag! :]


So long, suckers!

- the one and only!

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0