Middag i goda vänners sällskap!

2009-10-11 - 22:24:32
Kategori: Fritid & Nöjen
Helgen har varit riktigt lyckad, trots att jag jobbade förmiddag igår. Jag hade något bra att se fram emot - middag i goda vänners sällskap. Efter passet på lördag, åkte jag och handlade inför middagen. Sen var det bara hem och förbereda inför gästernas ankomst.

Strax före 17 kom Hanna & Jens. Strax efter kom Linda, och efter ytterligare en stubd kom Per, Emma & lille Hugo. Vi åt bakad potatis och grillat kött och grönsaker. Det var riktigt gott, om än grillningen blev någon försenad (hrrrm, eller vad säger ni tjejer? :] ). Nåja, bättre sent än aldrig, det var grymt gott!

Middagen

Pannacotta med hallon och After Eight
Pannacotta till efterrätt

Har även en fin bild På Linda och Hanna, men som jag lovade att inte lägga ut. Om man ska väl hålla det man lovar? :]



Kvällens guldklimp
var, utan tvekan, lille Hugo. Han har nu hunnit bli 4 månader och är ett riktigt charmtroll!

Söta Hugo!
Give med five!Hugo & jag
Lilltrollet charmar allt och alla!


Jag hade turen att få ge lillprinsen hans kvällsvälling. Iklädd sin söta pyjamas, somnade han sött i min famn. Tyvärr var han tvungen att lämna den - underbart är kort!

Hugo sover sött i min fammn :]


Resten av kvällen bestod mest av en massa surr. Vi hade så himla trevligt. Klockan blev efter midnatt innan alla hade åkt hem. Tiden går ju så fort när man har roligt :]


Tänk vad man fylls av en massa energi av goda vänners sällskap!

- the one and only!

Synpunkter:
Hanna

Tack för i lördags! :D



Ni får vi ta och boka in nästa middag inom en snar framtid så de verkligen blir av! Och då kanske jag har turen att vara med heela kvällen :)



Godnatt på dig, jag ska jobba vidare! kram :)

2009-10-11 @ 23:32:38
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/
Linda

den som väntar på nåt gott..! =] tusen tack för i lördags, supertrevligt!

2009-10-12 @ 09:14:07
URL: http://lindta.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0