Hundkräk

2009-10-12 - 21:43:18
Kategori: Zlatan
Att vakna en söndagsmorgon och veta att jag är ledig, är bland det bästa jag vet. Det är så skönt att ligga kvar i sängen och bara dra sig en stund. Att ligga och bara känna lugnet - bara njuta!

Då är det inte så väldigt njutbart att mötas av två spyor a la Zlatan (eller spyor överhuvudtaget)!


1:a spyan...... och den 2:a!
Rengjort :]
Rengjord från kräk!


Nåja, det är väl något som ingår, antar jag! :D

Jag har pysslat med en hel del idag, och tänkte lägga ut en massa bilder nu ikväll. Men det har tagit en dryg halvtimme att ladda upp dessa tre bilder och skriva detta. Och det hör inte till vanligheterna.. Det är med andra ord seeegt!! Så nu ger jag upp. det kommer mer imorgon, förhoppningsvis!

Ska nu se resten av Svenska Hollywoodfruar. Sen ska jag knoppa. Börjar 6:15 imorgonbitti, puh!

- the one and only!

Synpunkter:
Hanna

Jo de blev väl som besträmt den 14:e men då kom ju Linda på att dom hade ju för tusan 50årsfest.. så vi får titta över det där och boka in en ny helg :D



Är de fullt upp iveckan med jobb eller? :)



kram!

2009-10-13 @ 14:56:38
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/
Hanna

Ja de är en fröjd att få vara ledig under helgerna, jag kan ju skryta med att jag är ledig TRE hela helger jag nu här framöver ;) Jag har ju haft som vana att ha två lediga, jobba en, så jag är inte ledsen om jag så säger :D

Nu iveckan jobbar jag bara torsdagnatt, fast de är ju ett heltidsprojekt att vända tillbaka dygnet efter ha jobbat tre nätter irad.. så jag är mer som en zoombie iveckan, de är inte tvärgjort :P



Nu är de raka spåret ner till tvättstugan, gu va kul! :P



Kramar!

2009-10-13 @ 15:31:11
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0