Dålig uppdatering - simning & hundlucka!

2009-10-19 - 17:57:22
Kategori: Fritid & Nöjen
I helgen har jag helt enkelt inte haft tid med bloggeriet. Det har varit så mycket annat!


Men nu ska ni få höra - nu har fröken Engström tagit itu med träningen. Ska börja simma några dagar i veckan. Tillsammans med Tuss då, så vi får peppa varandra. Ska säga upp min träningskort, som jag haft i 2½ år och nyttjat för styrketräning en... fyra gånger? Kanske dags att inse att styrketräning inte är min grej? Men att simma gillar jag. Så nu jäklar ska hon bli fit for fight!!

Var igår och beställde hundluckan till Zlatan Djurmagazinet. Fick ett kanonpris! Den kommer på torsdag, så då blir det ombyggnationer i hundgården! :]

- the one and only!

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0