Upprustning i förrådet

2009-11-01 - 13:30:51
Kategori: Hus, renovering & inköp
För ett tag sen började vi röja upp i förrådet. Det var så grymt mycket onödiga grejor som låg där och skräpade.

Förrådet före
Förrådet föreFörrådet före
En herrans massa skit...


Sen kom beskedet om motorvärmarna på jobbet, och då fick vi så bråttom att flytta hundgården, så förrådet glömdes bort. I början på helgen flyttade vi ut den andra garderoben i förrådet, och jag hade en tanke om att ställa iordning där. Men igårkväll, när jag kom hem efter jobbet, hade André pysslat på ute i förrådet. Vilken överraskning!


Förrådet efterFörrådet efterFörrådet efterFörrådet efter
Uppstädat och fräscht!


Han hade flyttat vissa hyllor, tagit bort en del, förankrad i väggen och gjort i ordning riktigt fint. Sånt gör mig glad! :]

- the one and only!


Synpunkter:
Linda

mitt humör skulle sannerligen blivit bättre då =)

men som tur var så gick det över ganska snabbt, skönt var det =))

2009-11-01 @ 13:44:20
URL: http://lindta.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0