Trollbesök & födelsedagsfirande!

2009-11-22 - 23:51:41
Kategori: Familjen
Idag har vi haft besök av Andrés systerdöttrar ("småtrolla") - Filippa & Alicia!

Alicia & Flippis
Alicia drar på sig skorna..Zlatan & Alicia.. Mammas skor :]
Gótjejer!!



Sedan åkte vi en sväng till mamma & pappa för att överraska Lina och sedan också fira henne(hon fyllde ju år igår). Hela ligan var där. Tycker så mycket om när vi är samlade allihopa, då stormtrivs jag verkligen! :]

Flippis, jag, Alicia, Lina, Martin och Zlatan! ♥
Jag & Alicia! ♥Brudarna Bruse!Filippa provar örhängen på LinaAlicia provar ut Linas armband
Glasstårta!
Kina fixar glasstårtan!Flipps! :]


Vi hade en helmysig kväll. SOM jag längtar till jul, då hela ligan samlas igen!

Nu ska jag hoppa i säng. Har en lång arbetsdag framför mig. Sen är jag ledig på tisdag igen, wihiie! :]

- the one and only!

Synpunkter:
Linda

Tack själva! Det behöver ju inte dröja lika länge till nästa gång =]

2009-11-23 @ 09:25:53
URL: http://lindta.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0