Skön promenad på Grisan

2009-11-01 - 13:57:57
Kategori: Zlatan
Har för en stund sedan kommit in efter en härlig promenad på Grisberget. Jag och Zlatan gick med Jenny och Nova. Jag hade kameran med mig, men tog inte en enda bild medan de var med.. Väldigt ovanligt för fröken E, må jag säga.. Nåväl, tog lite bilder på herr Z i alla fall:

Vacker voffsing!
Fin Zlatan!


Observera salivdroppen :D
Observera salivdroppen! :D


Har varit ner en sväng och druckit vatten från den porlande bäcken
Har varit ner en sväng och druckit vatten från den porlande bäcken :]


Söt Zlatan med inte fullt lika söt slemtråd
Söt kobent Zlatan med inte fullt lika söt slemtråd! :D


Nu ska jag göra mig klar för jobbet. Idag är jag hemma strax efter 22. Det var den söndagen... Tur jag har fina arbetskamrater, som verkligen förgyller tiden på jobbet! :]

- the one and only!

Synpunkter:
Stina och Eric

hejhej :)



Jo bilder kommer på soffan och på tapetseringen, jag ligger bara lite på latsidan nu och de tar ju typ hundra år att ladda upp bilder nuförtiden!



Allt väl med er då?



Ja jag brukar passa på och köpa någon lott, men inte behöver man då hoppas på någon storkosing direkt!



kramar

2009-11-02 @ 22:14:31
URL: http://stinarisberg.blogg.se/
Stina och Eric

Det är ju perfekt med en hundlucka då du inte kan ha med han på jobbet, tur det alltid finns lösningar för det mesta i alla fall :)



Var i bakartagen igår och de gick inte så bra, och de brukar oftast göra de men de var väl helt enkelt inte min dag igår :) Får göra ett nytt försök ikväll =)



Hur går de på jobbet då? Är de full rulle?

2009-11-05 @ 09:15:24
URL: http://stinarisberg.blogg.se/
Therese

Hallå! Hoppas det gick bra att jobba inatt. har du kollat in receptet? SUPER gott, det må jag säga. Men jag hör av mig då jag slutar, du kan ju alltid skicka ett sms och berätta vad du bestämde dig för.. att äta alltså! :) Hörs och syns sen. Vi tar med oss godiset och sötsakerna! :)

2009-11-06 @ 12:18:57
URL: http://tohlund.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0