Ny design

2009-11-28 - 19:33:32
Kategori: Allmänt
Var så helvetes less min gamla design, så den rök. Försökte mig på något lite mer juligt, och detta var vad som blev. Är inte särskilt nöjd, men bättre än den gamla i alla fall! :]

Skulle dock vilja ha lite snirklar och sånt. Men fick det inte att funka och nu tappade jag tålamodet i backen! Ska göra annat än att sitta vid datorn nu!

Ha en härlig lördagskväll! :]

- the one and only!

Synpunkter:
Stina och Eric

Halloj =) ne du jag tänkte inte på att säga det :)

Men jo de blir hus men inte riktigt klart än allt och så men de blir med tiden



Vi ska överta svärmor och svärfars hus på storfors =)) Så vi får bo i lägenheten medan vi renoverar, det blir himla skönt! =)



kramar

2009-11-29 @ 18:41:13
URL: http://stinarisberg.blogg.se/
Torsten

Jag tycker det blev jättefint i din blogg....önskar att jag kunde göra sånt där! Kollade på Zlatan o hästarna, så himla mysigt det såg ut! Han har nog varit häst i sitt förra liv...;))

2009-11-29 @ 20:18:17
URL: http://prinstorsten.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0