Middag på bordet & pyssel

2009-11-23 - 23:32:58
Kategori: Hus, renovering & inköp
André har varit hemma idag. När jag kom hem stod middagen på bordet. Jag hade inte väntat mig det, men det var ändå inte oväntat - han gör ofta sånna där söta saker :]

Kyckling och sallad med fetaost, MUMS!
Jag har världens bästa sambo!



Efter maten drog vi igång med lite pysslande och donande. André gick ut i sitt andra hem (garaget) och jag gick in till badrummet och ställde in grejor i badrumsskåpet, som vi ställde in idag.


André pysslarZlatan är mitt i allt!
Stök och bök, var sak ska så småningom vara på sin plats!

Mina grabbar ♥
Zlatan med sin husse!

Badrumsskåpet
Det "nygamla" badrumsskåpet


Badrumsskåpet är snyggt i sig, tycker jag. Men det står varken på något bra ställe (detta var det enda ställe det rymdes på, utan att vara i vägen) eller passade in till den övriga inredningen (som för övrigt inte är den snyggaste världen har skådat). Men den sväljer grymt mycket kraffs, så den får stå där tills vi kommer på något annat :]

Har även ställt in vuxendrickan på sin plats, pysslat lite allmänt samt slängt bort pumpan. Den hade gjort sitt! :D

Skrumpen pumpen :D
Tiden gör såhär med oss alla. Tur bara det inte går lika snabbt för oss människor!



- the one and only!

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0