Kalaslördag & Fars-dag-söndag

2009-11-11 - 00:08:28
Kategori: Familjen
När jag vaknade på lördagen, hade snön fallit. Jag trodde inte att den skulle ligga kvar. Men det har den gjort! :]


Dagen till ära hade vi en Goldenfröken på besök - Nova (Johan & Jennys tös)! Till Zlatans stora förtjusning!



Slagna hjältar! :D
Två slagna hjältar! :]

 
På kvällen var det födelsedagskalas. Morfar, min familj och min mosters familj åt middag tillsammans (GRYMT god bryggarstek med potatis), åt en god efterrätt och några timmar. Vi har alltid så mysigt tillsammans! :]

Morfar öppnar paket!
Födelsedagsbarnet!



söndagen var det, som bekant - Fars Dag! Den firades med middag tillsammans med familjen:


Min familj ♥


När jag är med min familj, då mår jag som mest. Jag älskar er!!

- the one and only!

Synpunkter:
Lina,! <3

Ååå... jag mår också BÄST med familjen! =D <3 Älskar dej storasyster!

2009-11-19 @ 14:32:30

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0