Inställt pga av sjukdom!

2009-11-13 - 21:21:58
Kategori: Fritid & Nöjen
Skulle ikväll ha träffats och käka middag tillsammans med Linda & Per och Hanna & Jens hos Emma & Per. Tyvärr är André förkyld (om än han nu är på bättringsvägen), så med de små i åtanke stannade vi hemma. Känns trist, för det är inte ofta vi alla har tid att träffas. Men men, det kommer fler tillfällen. Hoppas de andra har trevligt ikväll och att det blir en ny date snart! :]

När det blev bestämt att det blev en hemmakväll för oss istället, åkte jag förbi just Hemmakväll. Skulle hyra en film - och kom hem med 10 REA-filmer för bara 250:-. Fyndade bl a hela serien Irene Huss, samt några andra som jag tyckte verkar intressanta. Så nu jäklar kan vi se på film! :]

10 filmer för 250:-



Har även lyxat till det och beställt mat från Pentryt. Nu ska jag gå ifrån datorn och mysa på med min sjukling. Resten av helgen jobbar jag till 22, så det gäller att ta vara på tiden man har tillsammans! ♥

Håller även tummarna för att min fina vän Lina och hennes Fred ska få sin bebis i helgen. Om vi hjälps åt att hålla tummarna, så kanske vattnet går lite snabbare? Man kan ju hoppas i alla fall! :]

- the one and only!

Synpunkter:
Agneta

Tack för en trevlig kväll tillsammans med dig och mamsen, tiden gick så fort bara. Niklas, Marika och Mats var bäst !!!! (så personligt och jordnära).Tack för inspelningen på min mobiltelefon.

2009-11-13 @ 22:03:28
Stina och Eric

Jo de känns skönt då man har vet och har gjort bort saker :)



Usch vad duktiga ni är som håller på och fixar och donar i huset men fint blir det! =)



Allt väl med er då? =)



Kramar

2009-11-13 @ 22:11:57
URL: http://stinarisberg.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0