Detta har hänt..

2009-05-15 - 12:34:34
Kategori: Fritid & Nöjen
I söndags var jag uppe alldeles för länge, jag ville aldrig att kvällen skulle ta slut. Detta ledde till att jag stupade i soffan stax efter 20:00 måndagen, så den dagen hände ingenting särskilt.

I tisdag efter jobbet åkte jag hem och käkade. Efter att Zlatan fått i sig mat, lämnade vi honom i matsmältningens dimma för att åka till Hummerstigen och mäta lite. Där stannade vi närmare 1½ timme. På hemvägen hälsade vi på Johan och Jenny en sväng. Fick se bilder på den lilla Goldenvalpen som kommer till veckan :] Innan vi åkte hem för kvällen, stannade vi förbi hos mamma och pappa och surrade en stund.

Gullet på jorden!

Onsdag var jag på YouCall på förmiddagen och DHL på eftermiddagen. Eftersom André gick på sitt skift, var jag tvungen att ha med mig Zlatan i bilen, vilket går alldeles utmärkt. Vi passade på att överlämna "TACK-presenten" till Niclas, som tog hand om Zlatan över påsken, vilket var grymt uppskattat av oss. Bättre sent än aldrig!

Igår efter jobbet kom de nya ägarna och överlämnade handpenningen. TJOHO! Sedan kom morfar förbi på middag. Jag bjöd på kycklingfiléer i Alpnaeringens tecken. När vi ätit klart kom mina bröder förbi, och efter ytterligare en stund anslöt även mamma, pappa och Lina! SÅ mysigt! Vi visade lite bilder på huset, och självklart ritningen på det nya köket. När de åkte hem, vid 21:30, gick vi över till Per och Linda, som satt ute och grillade vid deras nya eldstad. Där blev vi fram till efter 23. Jag har fått mersmak - en eldstad vill jag också ha!

Idag har jag sovit. Länge. Gick ut med Zlatan och passade på att ringa min vän Lina, som fyller 25 år idag - GRATTIS! :] Nu sitter jag och äter frunch. Om en stund ska jag hämta lillsyrran. Vi ska spela "Singstar - High School Musical 3", fast det vet hon inte om ännu! Jag har inte alls talat om för henne att jag köpt det. Gissa en som kommer bli överlycklig! :D


Dagens frunch

Nu ska jag kila!

- the one and only!

Synpunkter:
Linda

jag tycker def ni ska göra en grillstad det första ni gör när ni har tillgång till huset! :D

tänk att efter en slitsam dag, sätta sig därute och grilla en burgare eller något annat gott..!

övertalat karln din nu ;)



vad trevligt sällskap jag var i fredags som somnade med harryboy..FÖRLÅT! =)



hittade ni nu nåt snyggt kök på ajkija!? och fyndade ni nåt annat roligt? kramar!

2009-05-17 @ 18:39:44
URL: http://lindta.blogg.se/
sofia

och du umgicks med mig på onsdagen :D

2009-05-17 @ 19:37:33
URL: http://peaken.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0