Uppe med tuppen..?

2009-03-06 - 06:31:32
Kategori: Fritid & Nöjen

Njaa.. kanske inte med tuppen.. men tidigt! :]

Ska snart dra iväg till Luleå och DHL, för veckans sista arbetspass. I helgen är jag HELLEDIG, hela lördag och hela söndag - för första gången på 6 veckor! SOM jag ska njuta! Behöver jag nämna att jag längtar tills klockan passerat 17 och vi är på väg hem..?! :D

Var förbi Linda en igårkväll. Det var jättelänge sedan vi träffades! Tror det var när André fyllde år.. :S Sedan dess har lille Harry lärt sig gå och Kajsa har vuxit till sig. Skulle bara förbi en snabbis, men har man mycket att prata om (som jag oftast har) så är det ju inte konstigt att tiden går fort! Runt 23 började jag och Zlatan, i samband med en promenadrunda, traska hemåt. Vilken skräll!


Zlatan & Kajsa 2008-09-10
Gullevovvarna Zlatan och Kajsa från i somras


- the one and only!


Synpunkter:
Linda

där var hon inte stor lillkajsa =)

kul att ni tittade förbi igår ! =)

2009-03-06 @ 08:25:31
URL: http://lindta.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0