Tillbaks där vi började!

2009-06-26 - 15:38:23
Kategori: Hus, renovering & inköp

Uppdateringen här på bloggen går inget vidare. Vårt Internet har slutat fungera, eftersom det är uppsagt pga flytten. Jag var säker att det var idag det skulle avslutas. Så döm av min snopenhet, när jag upptäcker att så inte var fallet. Jaja, vad gör man. Det är bara att vackert gilla läget!


I onsdags körde vi de sista stora grejorna till nya huset. Det känns ganska overkligt att vi snart inte längre har tillträde till Balladgränd, att vi ska flytta oss från Öjebyn till Djupviken. Det är sannerligen med blandade känslor - självklart längtar jag som sjutton tills vi får börja härja runt i lyan, men Balladgränd kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta. Det kommer alltid att vara mitt första egna boende. Det är något speciellt med det! :]


Balladgränd 16

Vi kommer inte att sova mer på Ballad. Natten till torsdag var sista natten. Fr o m onsdag och fram tills vi är klara med köket i det nya huset, kommer vi att bo hos Andrés föräldrar. På så vis slipper vi bo i misären med ombyggnationen av husets alla rum. Så nu är vi tillbaks där vi började i tonåren! :D


När vi gick och lade oss, gjorde vi något som vi aldrig gjort tidigare - vi gav varandra fotmassage! Och det var hur skönt som helst, jag fattar inte att vi inte kommit på det för länge sen. Efter en dag med hårt flyttarbete, inte minst för André som hade jobbat en hel dag också, var det så otroligt avkopplande att avsluta dagen med lite massage för trötta fötter!


Trötta fötter!

Igår sopade jag ur allt gorm i spaltgången och i garaget, samt städade ur ugnen. De nya ägarna var förbi och lämnade lite saker i garaget, som det nu har fått tillträde till. SOM jag längtar tills detta med flytten är över, jag vill ha allt städande bakom mig och börja riva!!

Jag har slutat jobbet för idag, och befinner mig hos mamma och pappa. Dumpade av Zlatan här i morse. Lina, mitt älskade hjärta, lovade att gå med honom en runda, så slapp han sitta i bilen hela dagen. Tur att jag har min familj som är så snälla och hjälper till! :]


- the one and only!

Synpunkter:
Linda

förlåt för det abruta avslute från min sida i natt..! när per kom in så var harry alldelenbs gaalen! han bara skrek, skulle ut ur famnen, kasta sig bakåt och sånt :( men tillslut fick jag han att somna om i vagnen, så jag tillbringade min antt i hans rum =)

per han har varit mer död än levande idag.. typ sex klev han upp ur sängen, då tog vi oss en promenad till pitstop och käka middag =)

tror du jag har varit nå gaalen på han idag när han bara ligger i sängen?! OHJA!! jävla karlar :) har andré mått bra idag?

kram!

2009-06-27 @ 20:43:20
URL: http://lindta.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0