Morsdagsfirande, tatuering & Nationaldag - var tog sommaren vägen?

2009-06-07 - 17:07:34
Kategori: Fritid & Nöjen
I fredags tog jag och mina syskon ut mamma och pappa morsdagsmiddag. André och morfar var också med. Eftersom vi inte kunde fira mamma i söndags, tog vi tillfället i akt att göra det i då istället. Klockan 18 hade vi beställt bord på Golden Dragon. Vi åt förrätt (jag åt sniglar) och varmrätt, sen var det ganska fullt i våra magar! Det var en mysig tillställning - vi var kvar i dryga två timmar! Efter maten åkte vi hem till mamma och pappa, och efter att maten fått smälta en stund, fikade vi tillsammans innan var och en fortsatte på sitt håll. Tack för en underbar kväll! ♥
 

Sniglar i smör! Ska inte säga vad det ser ut som.. :D Kanske dennas polare som hamnade i min mage? :D
Bättre en snigel i magen än en hel hop i trädgården?


André har gjort sin första tatuering! :] Se och begrunda:
 
Andrés tatuering - en kompassros!

Jag och André åkte vidare till Tuss och Micke. Jag och Tuss gick ut en sväng med hundglinen medan grabbarna stannade inne och tittade på UFC. När vi kom in pratade tatueringar, och annat tjafs. Vi blev där till efter 12, innan vi hade vett nog att åka hem. Men det var trevligt att surra bort några timmar!
 
 Lilla Siri springer och luktar där Zlatan pinkar. De är ju som barna! :D
 
Igår slappade vi mest, det är så skönt att inte göra någonting - Nationaldagen till ära! En stund innan jag drog iväg till jobbet, haglade det till och med. Pyttsan, var tog sommaren vägen?!?

Hagel i Zlatans päls, på Nationaldagen!

Återkommer senare, här ska grillas!


- the one and only!

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0