Mormor hade fyllt 83 år idag...

2009-06-02 - 22:33:08
Kategori: Familjen
.. om hon hade varit i livet. Jag kan nästan inte förstå att det snart är ett år sedan hon för evigt somnade in lugnt och stilla i sin säng, omringad av sin make och döttrar. Älskade mormor! ♥ Hon är verkligen saknad, det vet man!

Min älskade mormor Eva!
"Det är såhär vi alla minns mormor, fixandes och donandes med fika i köket och med ett leende på läpparna. Bilden är tagen i oktober 2004, sista hösten hon var frisk"
/moster Kina

Min mormor älskade sommaren och blommor. Hon hade alltid så fint hemma med blommor av olika färg och form. Jag har därför, dagen till ära, sått lite nya blommor och annat smått och gott och placerat i mitt växthus. Har dock några fröpåsar kvar, som jag ska fortsätta med imorgon. Det kommer att bli så fint! Hoppas bara att de hinner komma upp i sommar, jag är ju lite sent ute med planteringen.. Nåja, det blir som det blir. Det är ju tanken som räknas! :]

Zlatan övervakar naturligtvis att jag gör rätt! :D Paprikamix! Resultatet!

Annars har det varit en rätt slapp dag idag. Har jobbat på YouCall i 8 timmar, men det känns inte så. Det har inte ringt så mycket..

Zlatan blickar ut över vattnet Zlatan posar bland maskrosorna Ett riktigt charmtroll!
Dagsfärska bilder på Zlatan

Efter planteringen kom Linda och Kajsa förbi och hämtade mig och Zlatan. Vi gick en runda längs med Strandpromenaden, men inte det vanliga hållet - utan åt det andra. Det var kul att se något nytt! Hundarna rusade omkring, fram och tillbaka. Jag blir så lycklig i hjärtat när jag ser dem busa!

Zlatan i plurret! Zlatan & Kasja Kajsa!

Även Andrés syster Therese fyller år idag - Grattis! Nu ska jag stöka undan lite här. Sen blir det en tidig kväll för fröken Engström!

- the one and only!

Synpunkter:
Linda

ah, men visst :)



idag ahr vi varit på mammaträff, annars inte så mycket. gått bra o jobba idag ? kram

2009-06-03 @ 22:00:43
URL: http://lindta.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0