Imorgon bär det av...

2009-06-22 - 17:24:42
Kategori: Hus, renovering & inköp
...med grejorna i alla fall - vi ska ju inte flytta ännu! Igår fick vi besked om att vi får tillgång till garaget på nya stället, så vi kan börja tömma vårt garage. Men bara under tisdag och onsdag, eftersom flyttstädfirman kommer på torsdag. Men bara vi får bort våra grejor, då kan ju de nya stackarna kan börja flytta in sina grejor i vårt garage. Smidigt! Så vi drog igång med världens nedskruvningsprojekt. Jag ringde in mina bröder för lite bärhjälp! :D Lillsyrran hakade också på, som arbetsledare! :]

De tre vise männen? :D Hyllor ner... Nog blir det allt tomt..


Det är så tomt här hemma nu. Alla gardiner är borta, de flesta lampor är nedpackade, likaså filtar, kuddar och tavlor. Inte en spegel (förutom i badrummet) eller en dekorationspryl finns uppe. Det ser verkligen inte hemtrevligt ut här! Men desto mer hemtrevligt kommer det att bli dit vi flyttar :]
 
Näe, nu ska jag ta mig i kragen och packa ner de sista prylarna - det är bland annat mina kläder, vårt poslin och lite köksprylar. Ikväll packar vi släpet!


- the one and only!

Synpunkter:
Hanna

Ja det kan jag tro.. de är inte bara en pinal man ska ta i när man flyttar. Jag är inte avundsjuk på er i de fallet ;P



Jo här är de alla tiders, jobbar och står i. De är sommar och jag tycker varenda liten helg är de alltid nånting inbokat om man inte jobbar då förståss!



Får du vara ledig nå i sommar då? :)



jo de måste vi ju som, om inte annat när ni kommit er iordning i huset så vi får se hur de ser ut där :)

kramkram!

2009-06-23 @ 01:38:14
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/
Linda

hoppas packandet gick bra igår och att morfar din ställer upp med bärhjälp idag så det går fortare att tömma släpet! :)



nu ska lilleman få gröt sen täntkte jag att han skulle sova en stund, hoppas dock stunden blir länge så jag kan lägga igen mina ögon också =)

2009-06-23 @ 09:30:08
URL: http://lindta.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0