16 juni - ett år av saknad!

2009-06-17 - 01:39:34
Kategori: Kärlek
Idag, den 16 juni, är det 1 år sedan min älskade mormor lämnade jordelivet och blev till en ängel. Mormor, som alltid fanns tillgänglig, som alltid var så glad, som alltid tyckte det var roligt att få besök och som alltid hade någonting gott att bjuda på. Saknaden efter henne kommer aldrig att blekna, liksom minnena av henne. De bevarar jag djupt i mitt hjärta! ♥


Älskade mormor Eva!
Fina fina mormor! ♥


Efter nästan ett år av funderingar fram och tillbaka har morfar äntligen kommit till ett beslut om gravsättning. Urnan sattes ner i jorden idag, med mamma, Kina och morfar närvarande. Gravstenen har inte kommit på plats ännu. Men nu kan vi äntligen gå och hälsa på mormor, lämna blommor eller tända ett ljus för henne. Det är något som jag har längtat efter att kunna göra. Naturligtvis var jag dit idag! Och naturligtvis fällde jag en tår för henne, både av glädje och sorg...



  
Bilder från mormors grav. Än så länge är det bara em skylt, men inom en snar framtid kommer även självaste gravstenen :]


MORMOR: Du kommer alltid att finnas inom mig. Sen du blev en ängel bär jag dig alltid med mig! Tack för att du funnits för mig i mitt liv! ♥


- the one and only!

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0