♥ Zlatan 7 år ♥

2009-07-20 - 22:39:09
Kategori: Zlatan

Idag, för 7 år sedan, kom världens finaste valp till världen. Vem kunde då ana att han skulle bli en duktig bevakningshund på F21 i Luleå? Det var nog ingen. Lille Zlatan (e.g. Strycknäs Devil) föddes i Älvsbyn och skulle komma att flytta till en tjej i Boden. Men han var lite stökig och bökig, så hon orkade inte med honom. Istället fick han genomgå lite tester och så småningom flyttade han till F21. Där har han haft många olika hundförare, så döm om min förvåning när det var J A G som fick honom till min! Zlatan är bland det bästa som hänt mig!



Möt en pigg 7-åring! :]
En väldigt pigg 7-åring!

Spetsad middag! :D Bakelser, speciellt utformade för voffsingar! :]
Han har, dagen till ära, fått spetsad mat och hundbakelser: Skorpa(kardemumma), hamburgerkött rullat som en ros, leverpastej rullat till en boll, samt lite hundchoklad. Det var en hit, kan jag säga! Som grädde på moset fick han et märgben som han smällde i sig i ett ögonblick!


Alla tassar på golvet bordet... Slurp! Oj, det kom visst lite utanför.. Här missas inget! ... VARSÅGOD OCH ÄT!
 Upplagt på fat tillsammans med efterrätten, ett märgben! Mmm.. Leverpastej, hamburgerkött, skorpa och chokladgodis.. SMASKENS!
Gnag, gnag! Märben till efterrätt - tårta på tårta? :] Tugga, tugga!
Smarremums för en matglad voffsing!


Tack för godsakerna, husse och matte! :]


- the one and only!

Synpunkter:
Torsten

GRATTIS Zlatan, världens bästa hund!!! Ser att du hade en riktigt bra dag!!! Puss o kram från oss!

2009-07-21 @ 08:29:11
URL: http://www.prinstorsten.bloggagratis.se
Linda

grattis zlusken! =)

2009-07-21 @ 19:30:31
URL: http://lindta.blogg.se/
Linda

ja, vi borde träffas nån dag. är dock bara ledig torsdag denna vecka.. får se om vi kanske tar oss en tur till nyhuset eller om de får bli till veckan eller nåt =)

2009-07-21 @ 20:36:52
URL: http://lindta.blogg.se/
Stina och Eric

Grattis i efterskott till zlatan :)



Här är allt bara bra, hur är de själva då? Ser det ä fullt upp i byggbranschen för er =)



Kramar

2009-07-24 @ 08:47:34
URL: http://stinarisberg.blogg.se/
Linda

igår vart det ingen träff, och nu jobbar jag hela helgen, så då blir det nog ingen träff heller, får se om vi hinner träffas nå innan eran semester, hoppas det! nu ska jag gå och få i mig lite frukost, har fått mig lite sovmorgon idag, mycket skönt! =)

kram!

2009-07-24 @ 09:11:40
URL: http://lindta.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0