Projekt #2: Påbörjat

2009-07-15 - 16:14:19
Kategori: Hus, renovering & inköp
Igår påbörjade jag projekt #2: Sovrummet!

För tillfället står det stilla i köket, så är det lika bra att dra igång i sovrummet. Där ska vi "bara" lägga nytt golv och tapetsera. Igår tänkte jag att jag skulle jobba där till tre-fyra-tiden i natt, men jag pallade inte trycket. Jag somnade på Zlatans fäll strax efter midnatt, och vaknade en halvtimme senare. Jag var alldeles vimmelkantig. Så jag bestämde mig för att åka hem och sova. Sköönt!

  

Såhär såg sovrummet ut innan jag började härja i natt. Dock tog tröttheten överhanden, så jag kom inte ihåg att dokumentera hur det såg ut efteråt. Det kommer upp så småningom.

- the one and only!

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0