Fredag - Snabbdate med Lina

2009-07-26 - 21:39:06
Kategori: Fritid & Nöjen
Efter jobbet åkte jag en sväng till min kära vän Lina i Luleå, i väntan på att André skulle sluta från jobbet. Så jag, Lina och Zlatan tog oss en promenad till Järnvägsgrillen, där Lina tog sig en hamburgare och bjöd mig och Zlatan på en glass. Det var hur mysigt som helst - synd bara att vi träffas så sällan...

Men vi hann allt prata om både det ena och det andra, bl a att hon och Fred ska gifta sig nu i höst innan bebisen kommer. SOM jag önskar att jag kunde vara med! Får se hur det blir med den saken, men är jag ledig det datumet, får de räkna med ett förnämligt besök från Piteå. Som vanligt skiljdes vi åt med ett leende på läpparna - kanske ett större leende än vanligt den här gången?! :]

- the one and only!

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0