Födelsedag och rabies

2009-07-03 - 14:04:55
Kategori: Zlatan
Idag fyller vår vän Linda 22 år! GRATTISKRAMAR till dig! Jag var förbi och skulle säga grattis men hade inte med mig något. Tänkte ta det när jag och André går förbi tillsammans. Däremot blev jag bjuden på mat och glass! Det var inte illa det! :]

Nu är det bestämt att vi ska åka till Danmark i år igen. Pappa fyller 50 år i år, och så vi tänkte göra en favorit i repris (vi var därförra året, när mamma fyllde 50)! Problemet är bara Zlatan. Tidigare har vi pratat om Gotland, och eftersom det är inom Sverige har jag inte brytt mig att kolla upp vilka regler som gäller. Men nu är det utanför Sverige det handlar om. Jag trodde jag var ute i god tid när jag ringde till veterinären en månad i förväg. Tji, fick jag. hunden skall vaccineras 4 månader innan..

Fina fina Zlatan!
Fina fina Zlatan!

Jaja, nu har jag då kollat upp en del. Allt är grönt att ta in honom i Sverige igen. Nu är det bara att ta in honom i Danmark som återstår att kolla upp.. Men det får bli senare. Nu ska jag åka och jobba!

- the one and only!

Synpunkter:
Linda

tack för gratulationerna! =)

2009-07-03 @ 14:35:13
URL: http://lindta.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0