Förberedelser inför Andrés födelsedag

2009-01-22 - 22:19:25
Kategori: Kärlek
Idag har det varit en låång dag. Den började 05:20, och jag var hemma från jobbet strax före 18. Men eftersom jag åkt på ett till pass på YouCall imorgon, hinner jag inte fixa Andrés present imorgon förmiddag. Var tvungen att ordna det ikväll, men jag avslöjar ingenting!

Jag var inte alls beredd på att jag skulle få SÅ många pass på YouCall, som jag har fått! Men det är bra, allt som drygar ut kassan är ALLTID välkommet! :]

Nu ska jag gå en sväng med Zlatan, sen ska jag krypa till kojs för att ladda upp inför morgondagen. Då ska jag kliva upp före  André och ge honom en symbolisk frukost på sängen (eftersom han inte pallar med mat så tidigt på morgonen, vekling där! Själv är jag så hungrig att jag skulle kunna sluka en giraff! Men vanlig mat går bra också). Efter ett kort firande, på sin höjd introt till "Ja må du leva", är det samma procedur som idag; först YouCall 06:45 -  11:00, sedan bränner jag iväg till Bloms Möbler, där jag hoppar på bussen som ska ta mig till Luleå och fyra nya härliga timmar på DHL.

Snart är det helg! 8-]

Kram från Sara

Synpunkter:
Stina och Eric

hejhej :)

ja du verkar ha fullt upp! =) men de kan ju vara bra ibland men ta de lungt också!



Så killen din ska varslas, vars jobbar han då? de e ju mindre roligt!



Kram

2009-01-23 @ 22:50:00
URL: http://stinarisberg.blogg.se/
Anonym

Haha, ja, se vad man missar :P Jo, allt går superbra. Han är världens snällaste lilla krabat :) Hur är allt med dig? Vad pysslar du med nu förtiden? Kilar fortfarande stadigt med samma karl, bra jobbat Sara ;) Kram!

2009-01-25 @ 11:45:20
Maria och Oskar

Haha, ja se vad man missar :) Allt går kanonbra med kungen, han är hur snäll som helst! Vad gör du nuförtiden? Är du kvar i metropolen Piteå? :) Kram!

2009-01-25 @ 11:51:49
URL: http://lose.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0