Hos veterinären utan anmärkning

2009-02-02 - 20:30:23
Kategori: Zlatan
Dumpade Zlatan hos Martin i morse, började på YouCall redan 06:15. Det har varit en lång dag och jag har varit väldigt trött tidvis - det var nog många tankar som for genom mitt huvud. Idag har nämligen Zlatan varit hos veterinären. Han hade tid där för att besiktas så att vi ska kunna teckna försäkring på honom. Jag var lite nervös att han inte skulle gå felfritt igenom, han är ju trots allt 6½ år. Men han gick igenom utan anmärkning! Och gullegubben skötte sig exemplariskt! På intyget står det; "Mycket trevlig hund!"

   



   

Efter att vi varit hos veterinären körde Martin mig till bussen, dags för ytterligare ett pass på DHL. Det var stressigt som tusan in i det sista, hoppas jag inte gjorde något fel mitt i alltihop!



Jag och André har gjort ett ondhetstest !

Mitt resultat: Du är 10% ond! - Du är så himla god. Så god så att onda människor skrattar åt dig. Akta dig så att du inte blir trampad på!

Andrés resultat: Du är 13% ond! - Du är en aningen ond, fast i smyg!


Om Du vill göra ett eget ondhetstest, kan du göra det här!



Zlatan myser!

Nu ska jag slappa framför TVn och se Familjen Annorlunda!

Kram från Sara

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0