Glömde ju berätta..

2009-02-22 - 21:59:40
Kategori: Fritid & Nöjen
.. att jag var på manikyr i onsdags! En arbetskamrat till mig på YouCall, Anita, håller på med naglar på fritiden. Hon har hållt på med det heltid, men nu är det mest som hobby. Hon är riktigt duktig!

Före Feb -09 Under Under
Efter!

Sitter och ser "Beck - advokaten", men nu är det paus. Ska ta fram semlor nu, som mamma köpte tidigare i veckan. Nu har de fått ligga till sig i kylen, så de borde vara riktigt saftiga!

- the one and only!

Synpunkter:
Linda

hemlighetsfull och hemlighetsfull, det vet jag inte :P har inte haft haft lust att skriva bara :D



i veckan har jag mammaträff imorgon, ev ´mammaträff på tisdag, babysim onsdag. så kanske jag åker hem till mamma o pappa, för det verkar soma tt per ska sova över i a-jaur onsdag till fredag via jobbet.. kanske lulschtan med louise torsdag och kanske ikea med per o emma på fredag. om jag får med mig per.. han verkar inte alls sugen. men får slå på stort och visa min charm, dp borde han inte kunna motstå ;) haha!



jobbar du mycket i veckan ?'

kramis

2009-02-22 @ 22:15:26
URL: http://lindta.blogg.se/
Therese

sant. Blöt hund är inte den bästa doft som finns direkt. Och ja, den har försvunnit ;) Hur har du det då? Hänt nå trevligt i helgen? Ska vi ses någon dag och ta en prommis med dogsen om det är bra väder? För du vet Sirran går inte utanför dörren om det är -10 haha. Men Cornelia är ute i alla väder. :)

2009-02-22 @ 23:57:14
URL: http://tohlund.blogg.se/
therese

Okej, lät som en lugn och trevlig helg :) Jo, kanske lördag. Om det är fint väder ska vi dock skotta av taken på huset och grilla korv här. Men det är ju bara att komma förbi här, så kan vi nog klämma in en prommis ;) Sov så gott! Kram

2009-02-24 @ 23:06:20
URL: http://tohlund.blogg.se/
sofia

jag utmanar dig!! :D

2009-02-24 @ 23:36:52
URL: http://peaken.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0