School's out!

2009-12-14 - 21:10:27
Kategori: Kärlek
Idag var sista dagen i skolan för Ante. Så nu är han en fullfjädrad svetsare! :] Dagen till ära har han fått sig en fin bukett med 10 röda rosor, och så möttes han av ett undanstökat, mysigt hem med tända ljus.




Jag jobbar eftermiddag imorogn och skall förbereda mig inför två nattpass. Så jag ska sitta uppe och uggla lite i natt, hade jag tänkt. Men nu ska vi se Eight Below tillsammans, och bara njuta av lite ledighet tillsammans! :]


André är säkert SÅ nöjd över sin heta sambo!
(OBS! Godiständer :D )


So long, suckers!

- the one and only!

Synpunkter:
AnnLo

Jaha, då får du stå ut med mig på nätterna då-- :-)

2009-12-14 @ 21:13:23

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0