Liten nakenfis, middag & andpar

2011-05-24 - 00:44:00
Kategori: Edward
Det var ett tag sen jag riktigt fotade Lilltrollet, men idag fick jag tummen ur. Det är rätt kul att ha porträttbilder på honom att jämföra allt eftersom tiden går och allt eftersom han förändras. Och så är det så roligt att fota också! :]




Har ikväll varit hos Ida och blivit bjuden på middag. Hemgjorda älgfärsbiffar satt som ett smäck i våra magar. Trodde inte att jag skulle stanna så länge, men trevlighetsfaktorn var skyhög och jag önskade att tiden nästa aldrig skulle ta slut... M a o fick kvällen ett bra betyg!



Precis innan jag skulle svänga in på vårt kvarter, fick jag syn på ett andpar som hoppat i galen tunna. Det hade regnat under kvällen, vilket resulterat i ett gäng vattenpölar. I en av dessa låg en andhona och plaskade, farligt nära att kunna bli påkörd av någon oaktsam:



Efter att jag fotat dem, skrämde jag iväg deM bort från vägen. Bara utifall att..

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0