Welcome!

2011-03-27 - 15:42:00
Kategori: Hus, renovering & inköp
Jag har länge tyckt att det ser lite naket ut vid vår entré. Senast i veckan var jag in på Presenten för att kolla om de hade några snygga välkomstskyltar. Men jag köpte ingen (med min födelsedag i åtanke) samt att jag ville kolla med André först.

Men igår när Andrés familj firade mig, fick jag en skylt. Just den hade jag inte alls sett när jag var in och kollade, och den var jättefin! Dessvärre fanns den inte i vitt, utan i svart. Men flink som min gubbe är, gick han ut i garaget och lackade den vit. Efter några timmars torkande hängde vi upp den:


Före


Efter



Vi är jättenöjda! Så då är det väl bara för mig att säga: Welcome!

Synpunkter:
Hanna L

Nu har jag tänkt skriva det här jättelänge: Du har en toppenfin blogg Sara :D Jättekul att läsa och se bilderna om från ert liv! Kram

2011-04-15 @ 23:30:38
Sassa

Tack, vad snällt av dig! :) Kram till er!

2011-04-15 @ 23:34:14
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Jenny

Hej! Halkade in på din blogg via google :) Vi sitter här och funderar på en röd dörr till vårt svarta hus och er ser ju sjukt snygg ut! Vi funderar på en nästan likadan dörr. Vilket märke är er och vilken röd har ni valt? Jättesnyggt verkligen! :)

2011-06-08 @ 19:06:31

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0