Tripp till Vallsberget & Fårön

2011-03-12 - 22:29:00
Kategori: Fritid & Nöjen
En underbar dag har det varit! Underbart väder gjorde att vi packade ihop oss för en skotertripp, hela familjen inräknad. Vi gjorde även en god matsäck. Fullträff! :]

Zlatan njuter i fulla drag!



Efter vi kikat en stund på Moas slalomtävling, styrde vi kosan mot Andrés föräldrars stuga. Vi började gräva fram grillplatsen, men spaden pajade vid första spadtaget, så vi bestämde oss för att åka mot Fårön istället.

Det är alltid André som kör och jag och Edward (och ibland även Zlatan, om han inte springer bredvid) sitter i pulkan. Men idag, särskilt när det inte var något flövatten alls, kände jag att jag ville prova på att köra en bit. Och vad gör jag?! Jag kör på Zlatan!! Han sjönk ner i djupsnön och jag hade så full koll med att inte pulkan skulle välta när jag körde ner för ett krön, så jag körde över honom. Jag kände på hans kropp så han inte brutit något eller skadat sig, men han klarade sig fint. Inte fick jag mindre dåligt samvete för det..! Mattes älskade vovve ♥

Väl framme på Förån tände vi en brasa och åt vår matsäck. Edward åt sin också :]


Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0